Автор: Neutron. Рубрики: Другое. Опубликовано: декабря 22, 2011

Наповнення сайту та його оптимізація дуже важливі, це перший крок розкрутки сайту — але в топ на ньому не виїдеш. Потрібно використовувати зовнішні чинники — посилання, статті. На них будуть витрачатися гроші, і це відлякує багатьох початківців. Не потрібно боятися витрат — при правильному просуванні вони окупляться і сайти почнуть приносити прибуток.

Отже, омани в галузі зовнішніх чинників просування:

1. самому — це просто. На погляд видається, що розкручування — проста справа. Зробив сайт, накупив посилань, і ти в топі. Але все набагато складніше … і варто десять разів подумати, почати Чи розкручувати сайт самостійно.

2. ТІЦ і PR впливають на видачу в Яндексі та Гуглі відповідно. Насправді ні тіц, ні тулбарний PR на видачу не впливають ні прямо, ні побічно. Це легко перевірити, проаналізувавши сайти в топах.

3. Чим більше куплено посилань, тим вище позиція. Посилання є різні, і найчастіше вирішує не кількість посилань, а їх якість і чіткі критерії їх відбору.

4. За швидкий приріст посилань можуть забанити. Це неправда, пошукові системи не зможуть швидко проіндексувати велику масу слабких посилань і прийняти якісь заходи. Звісно, ​​це не означає, що треба спамити сайт по форумам, гостьовим книгам і т. п.
5. Просування статтями краще, ніж просування посиланнями. Це не так; просування статтями це просто ще один із шляхів, і краще поєднувати його з покупкою посилань. Ефект від посилань швидкий, сильний; ефект від статей спочатку слабше, однак він стабільний і з часом буде тільки посилюватися.

6. Є посилання із негативним впливом. Немає таких, на щастя, інакше це був би простий спосіб опускати позиції конкурентів. Та взагалі — за зовнішні фактори санкцій (за рідкісними винятками) не буває.

7. Реєстрація в каталогах — обов’язковий крок розкрутки або може нашкодити молодому сайту. Ні те, ні те не є істиною. Прогін по каталогам ніяк не зашкодить сайту, проте й особливого ефекту від нього не буде. Якщо є можливість, проганяйте, якщо ж це витрачається багато часу або грошей — пропустіть цей крок. Однозначно не варто реєструватися у каталогах, які вимагають встановити зворотне посилання на себе.

8. Потрібно купувати тематичні посилання. На позиції тематика сторінок з посиланнями не впливає. Вона впливає лише на тіц; якщо він важливий — тоді, звичайно, купуйте тематику.
9. PR — це тільки для гугла, при купівлі посилань під Яндекс не треба звертати на нього увагу. Насправді Google PR — показник ваги сторінки, який у яндекса розраховується за подібним алгоритмом. І, природно, на одному сайті вага сторінки з PR 2 буде значно вище, ніж у сторінки з PR 0.

10. ТІЦ — головний показник якості посилання. Це може бути вірним з великою натяжкою лише для посилання з головної сторінки сайту. Тіц враховувати потрібно, але це далеко не головний фактор, особливо якщо оцінювати сторінки другого і нижче рівнів вкладеності.

11. Сайт треба обов’язково додати в каталог Яндекса і DMOZ. Так, наявність сайту в цих каталогах не перешкодить, але особливого ефекту на розкрутку це не зробить, тому зосередьтесь на , а уже потім звертайте увагу на ці каталоги.

Вы можете пропустить до конца и оставить ответ. Pinging в настоящее время не доступны.

Написать комментарий